Projektek
Erasmus+ 2023-1-HU01-KA121-VET-000131693 Madrid és Barcelona
Madrid 29.04.2024 – 04.05.2024.
Europass Teacher Academy
Introducing sustainability through Game-Based Learning and Gamification.
Kurzus összefoglalása: Játékalapú tanulás és gamification a fenntarthatóságért.
A Miskolci Szakképzési Centrum három oktatója vett részt a Madridban megrendezett Játékalapú tanulás és gamifikáció a fenntarthatóságért kurzuson, amely innovatív stratégiákat nyújtott a pedagógusoknak a fenntarthatósági koncepciók tantermi bevezetéséhez. Az oktatók interaktív foglalkozásokon keresztül fedezték fel a játékalapú tanulást (GBL) és a gamifikációt, mint olyan módszereket, amelyekkel a tanulókat bevonhatják a környezeti kérdések, a fenntarthatóság 3 pillére és az ENSZ 17 globális céljainak
megértésébe.
A résztvevők megtanulták, hogyan tervezzenek játékos tevékenységeket, és hogyan használjanak digitális eszközöket a fenntarthatóságra összpontosító, vonzó óravázlatok készítéséhez. Közösen dolgoztak a játékok és tevékenységek létrehozásában is, és visszajelzést kaptak a tananyagtervezés javításához. A tanfolyam végére a pedagógusok olyan gyakorlati gamifikációs technikákat sajátítottak el, amelyekkel elősegíthetik a diákok fenntarthatósággal kapcsolatos tudatosságát, kritikus gondolkodásra ösztönözhetik őket, és aktivizálhatják a 21. század alapvető készségeit az osztálytermeikben. Course Summary: Game-Based Learning and Gamification for Sustainability The Game-Based Learning and Gamification for Sustainability course, held in Madrid, provided educators with innovative strategies to introduce sustainability concepts into the classroom. Through interactive sessions, teachers explored game-based learning (GBL) and gamification as methods to engage students in understanding environmental issues, the 3 Pillars of Sustainability, and the UN’s 17 Global Goals.
Participants learned how to design gamified activities and incorporate digital tools to create engaging lesson plans focused on sustainability. They also collaborated in creating games and activities, receiving feedback to enhance their instructional design. By the end of the course, educators were equipped with practical gamification techniques to promote student awareness of sustainability, inspire critical thinking, and activate essential 21st-century skills in their classrooms.
Barcelona 03.06.2024 – 08.06.2024.
Europass Teacher Academy
Integrating AI in the Classroom with critical thinking
Kurzusösszefoglaló: A mesterséges intelligencia integrálása az osztályterembe a kritikus gondolkodással.
A Miskolci Szakképzési Centrum három oktatója vett részt a Barcelonában megrendezett, a mesterséges intelligencia integrálása az osztályterembe a kritikus gondolkodással című kurzus célja az volt, hogy segítsen a pedagógusoknak megérteni és alkalmazni a mesterséges intelligencia eszközeit a K-12-es oktatásban. Ez a gyakorlati képzés a résztvevőknek alapozó ismereteket nyújtott a mesterséges intelligencia technológiáról és gyakorlati módszereket a mesterséges intelligencia olyan tantárgyakban való használatához, mint a matematika, a természettudományok, a nyelv és a társadalomtudományok. A pedagógusok olyan AI eszközöket fedeztek fel, mint a Microsoft Math Solver, és megtanulták, hogyan használhatják azokat a kritikus gondolkodás, a kreativitás és a diákok együttműködésének elősegítésére.
A tanfolyam során a résztvevők napi megbeszéléseken, csoportos tevékenységeken és óratervezési foglalkozásokon vettek részt, amelyek során a mesterséges intelligencia fogalmait különböző tantárgyakba integrálták. A program végére az oktatók olyan AI-alapú stratégiákkal és óravázlatokkal rendelkeztek, amelyekkel magával ragadó és innovatív tanulási élményeket hozhattak létre, felkészítve a diákokat az AI által vezérelt világra.
Course Summary: Integrating AI in the Classroom with Critical Thinking
The Integrating AI in the Classroom with Critical Thinking course, held in Barcelona, focused on helping educators understand and implement artificial intelligence tools in K-12 education. This hands-on training provided participants with foundational knowledge of AI technology and practical methods to use AI in subjects like math, science, language, and social studies.
Educators explored AI tools like Microsoft Math Solver and learned how to use them to foster critical thinking, creativity, and collaboration among students. Throughout the course, participants engaged in daily discussions, group activities, and lesson
planning sessions, integrating AI concepts into various subject areas. By the end of the program, teachers were equipped with AI-based strategies and lesson plans to create engaging and innovative learning experiences, preparing students for an AI-driven world.
GALÉRIA
Erasmus+ 2023-1-HU01-KA121-VET-000131693 Madrid
GALÉRIA
Erasmus+ 2023-1-HU01-KA121-VET-000131693 Barcelona